پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اقامت در بهترین هتل های تور خارجی

شرکت دلتابان مفتخر است از سال 1375 با مدیریت استراتژیک و جامع نگر و با هدف راهبردی ارتقاء کیفی گردشگری، ضمن پاسداشت مواریث فرهنگی و تمدن اصیل ایرانی با همکاری پرسنل متخصص و مجرب با زیر ساخت علمی و پژوهشی در این صنعت و بهینه سازی امکانات موجود به منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان شریف، اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده است.

اقامت در بهترین هتل های تور خارجی

۲۲۴ بازديد
بهترین هتل ها برای اقامت در تور های خارجی
زمانی که صحبت از خدمات اتاق به میان می آید، معمولاً این هتل ها یی که دارای خدمات ویژه و سرویس ها مخصوص هستند که خودنمایی می کنند. اقامت در این هتل ها می تواند تجربه خوب، راحت، مجلل و فراموش نشدنی را در اختیار شما قرار دهد.
هتل های لوکس و گران قیمت، به خاطر فراهم آوردن راحتی و توجه به خواسته های مشتریان خود مشهور شده اند. این امکانات از جمله خدمات متنوعی است که به راحتی در هتل های کوچک و مسافرخانه ها یافت نمی شود. امکاناتی همچون خودروهای رولز رویس با راننده شخصی، استخرهای مجلل، پیشخدمت شخصی، مراکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و وای فای رایگان، تنها در یک هتل مجلل پیدا می شود. این هتل ها نه تنها چنین امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بلکه به بهترین بودن در شغل خود همیشه می بالند.
با توجه به تنوع آب و هوایی کره زمین و وجود سفر و گردشگری جهانی در تمامی اوقات سال، اقامتگاه های مجلل نیز همیشه مشتریان خاص خود را دارند. هنوز هم اقامتگاه های اندکی وجود دارند که می توانند تجربه و حس در منزل بودن را برای مشتریان خود فراهم کنند. در زیر فهرستی از هتل های مجلل و بسیار زیبا را می بینید که در دنیا بهترین هستند.
رزرواسیون بهترین هتل ها
کسانی که می خواهند سفری مطمئن و آسوده داشته باشند، طبیعتاً پیش از سفر فکری برای اقامت شان می کنند. امروزه رزرو اینترنتی هتل، یکی از مرسوم ترین، امن ترین و ساده ترین شیوه هاست که از طریق آن می توانید هتل مناسب تان را رزرو کنید. جاباما بهترین سایت رزرو هتل در کشور است؛ اما دلیل مان برای این ادعا چیست؟ در جاباما اطلاعات مفصلی درباره ی هتل های ایران و کشورهای خارجی وجود دارد که با مطالعه ی این اطلاعات، کاربر انتخاب راحت تر و آگاهانه تری خواهد داشت. مشاهده ی عکس ها و نقشه ی محل واقع شدن هتل هم، عوامل دیگری هستند که دانسته های کاربر را برای انتخاب و رزرو هتل افزایش می دهند.
تور لحظه آخری ارمنستان
نکات طلایی سفر به ارمنستان
  • اشتراک ارمنستانیها و ایرانیها علاقه به نان لواش است

کشور ارمنستان و ایران به دلیل همسایگی و نزدیکی فرهنگی که بین این ۲ کشور در طول قرنها اتفاق افتاده است، از اشتراکات بسیاری برخوردار هستند. یکی از اشتراکات خوشمزه نان لواش است. پس اگر اهل خوردن نان تازه با غذای خود هستید و علاقه دارید تا لذت خوردن نان داغ لواش با صبحانه خود را در ارمنستان هم تجربه کنید، حتماً سری به نانواییهای این کشور بزنید.
  • جوامع ارمنی در بسیاری از کشورهای دنیا به شکل فعالی وجود دارند
در بسیاری از کشورها ارمنستانیهایی وجود دارند که خارج از کشور خود زندگی میکنند. آنها به همراه افرادی که ریشه ارمنی دارند، جوامع خاص خود را تشکیل دادهاند تا از این طریق به شکل مطلوبتری بتوانند آداب و سنت خود را حفظ و اجرا کنند. از اهم این کشورها میتوان به تور ترکیه ، لبنان، آمریکا و بسیاری ازتور اروپا اشاره کرد.
  • نقطه طبیعی خیرهکننده در ارمنستان و گرجستان
  • . خانواده و احترام به آن در بین مردم ارمنی از اهمیت خاصی برخوردار است
به عنوان نکته آخر این مقاله باید گفت که از دیگر نکات مشترک بین مردم ایران و ارمنستان اهمیت به خانواده و احترام گذاشتن به آن است. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ارمنیها نیز افرادی مانند فرزند تازه متولدشده یا عروس و داماد را که به تازگی وارد خانواده آنها شدهاند، بسیار محترم شمرده و سعی میکنند کانون خانواده خود را با حضور آنها گرمتر نگهدارند.
بهترین اقامتگاههای شهر پوکت تایلند
هتل آمان شهر پوکت 
از برجسته ترین ویژگی هتل آمان این است که در آن هیچ خدمات اتاقی یا حتی پذیرش نیز وجود ندارد اما ۴ کارمند هستند که برای هر کدام از میهمانان به عنوان پیشخدمت اختصاصی کار می کنند. اسم آمان در زبان سانسکریت به خوبی تجربه نابی را که مشتریان در این هتل خواهند داشت، توصیف می کند. آرامش و صلح (معنی لغت آمان در زبان سانسکریت) تنها چیزی است که از این هتل در یاد مشتریان خواهد ماند.
اقامتگاه آمان توسط آدریان زکا (Adrian Zecha) در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد و یکی از اولین هتل هایی بود که توانست مفهوم بوتیک هتل را به جهانیان معرفی کند. آدریان زکا اولین هتل و اقامتگاه خود را در شهر پوکت (Phuket شهری در تایلند) با ۵۰۰ اتاق و ۴۰ ویلا ایجاد کرد. هم اکنون، این هتل در بیشتر از ۲۰ کشور شعبه دارد و ویلاهای عالی، خانه های ییلاقی با استخر خصوصی و مناطق راحت در فضای باز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
در هنگام سفر به تایلند با تور تایلند به شما توصیه می کنیم حتما یک شب با رزروآنلاین هتل در این مکان اقامت کنید.
بهترین هتل تایلند
هتل بانیان تری شهر پوکت تایلند
هتل بانیان تری کار خود را در پوکت و دیگر شهرهای تایلند آغاز کرد و زاییده افکار هو کوان پینگ (Ho Kwon Ping) و همسرش کلر چیانگ (Claire Chiang) بود. از زمان آغاز کار این هتل خارجی در سال ۱۹۹۴ تا به الان، هتل بانیان تری توانسته به ۳۶ اقامتگاه در کل کشور برسد. این هتل در آینده ۲ شعبه خود را در چین و یک هتل دیگر در مراکش افتتاح خواهد کرد. هتل مذکور در کنار شعب متفاوتی که در کشور تایلند دارد در مجموع دارای ۲۸ شعبه در سراسر جهان هم هست. هتل بانیان تری به خاطر خدمات هتل هایش تا به حال بیشتر از ۷۰۰ جایزه به دست آورده است. این هتل به خاطر داشتن ویلاهای گرمسیری و چشمه های معدنی در باغ استوایی توانسته مشتریان ثابتی را به دست آورد.
رزرو تور کانادا
در تور کانادا با ما همراه شوید تا یکی از گرم ترین و سرزنده ترین سفرهای خود را در یکی از سردترین کشورهای دنیا تجربه کنید. آژانس هواپیمایی دلتابان با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزای معتبرترین کشورهای دنیا، اجرای تورهای کانادا و همچنین اخذ ویزای توریستی مالتی کانادا بصورت تضمین شده با همکاری بزرگترین کمپانی گردشکری کانادا این اطمینان را به شما میدهد تا آسوده خاطر با تیم حرفه ای ما مراحل اخذ ویزای خود را طی نمایید.
ویزای کانادا

رشد و پیشرفت کشور کانادا طی دهه های گذشته سبب شده تا درخواست سفر به این کشور با اهداف توریستی، تجاری، علمی و مهاجرتی روند رو به رشدی را داشته باشد. گستردگی سرزمینی، اقلیمهای گوناگون، توسعه یافتگی در سطوح مختلف و کم بودن جمعیت در کنار نخبه گرایی همه و همه از عوامل این رشد این درخواست میباشد. دشواری در دریافت روادید برای سفر به کانادا سفر به این کشور را برای بسیاری جذابتر کرده است. طی 2 سال اخیر با توجه به رویکرد مثبت نخست وزیر جوان و خوش فکرکانادا، جناب آقای جاستین ترودو به ایرانیان، امکان اخذ ویزای توریستی کانادا که بصورت مالتی (چند بار ورود) با اعتبار 5 سال صادر میشود، وجود دارد. با توجه به اینکه سیاستهای صدور ویزا (روادید) ممکن است با تغییر دولتها و سیاستها دستخوش تغییرات شوند، ممکن است رویکرد دولت آتی کشور کانادا در آینده تغییر کند و صدور این نوع ویزا برای ایرانیان متوقف شود. لذا درصورتی که برای اخذ ویزای کانادا برنامه ریزی نموده اید هر چه زودتر برای شروع فرایند اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهید.
مزیت های ویزای کانادا
ویزای مالتی کانادا (چندبار ورود) به شما این فرصت را میدهد تا طی 5 سال زمان کافی برای بررسی محیطی این کشور پهناور را در سفرهای گوناگون داشته باشید. شما میتوانید در زمانها و فصول مختلف به شهرهای مختلف کانادا سفر کنید و از نزدیک زیباییهای منحصر به فرد این کشور توسعه یافته را لمس کنید. درصورت علاقمندی به مهاجرت، با اخذ ویزای توریستی مالتی کانادا، این امکان برای شما فراهم است که قبل از اقدام به مهاجرت به کانادا از نزدیک شرایط کار، تحصیل، جغرافیا و آب و هوای این کشور زیبا را در کنار سایر موارد مورد علاقه خود مورد بررسی قرار داده و با آگاهی کامل و دید باز، با کمترین ریسک بهترین انتخاب را انجام دهید.
شایان ذکر است که از نکات بسیار مثبت اخذ ویزای کانادا با این دعوتنامه معتبر توریستی که از طریق شریک تجاری آژانس مسافرتی در کانادا اخذ میشود، پاسخ مثبت به انواع درخواست کنندگان ویزا از جمله افراد مجرد، متاهل و خانواده ها میباشد. ضمن اینکه حتی برای افرادی که قبلا اقدام به درخواست ویزا و یا اقامت کانادای آنها با پاسخ منفی مواجه شده مانعی وجود ندارد و شرکت خدمات مسافرتی امکان اخذ ویزا برای این افراد را نیز دارد.
شرایط اخذ ویزای کانادا
با توجه به توریستی بودن این ویزا باید توجه داشت که متقاضی سفر به کانادا بعنوان گردشگر و توریست نیازمند سوابق سفر مستند(Travel History) در 5 سال اخیرمیباشد، بویژه سوابق سفر به کشورهای توسعه یافته مانند کشورهای عضو پیمان شنگن،استرالیا، انگلستان، ژاپن، کره جنوبی، امریکا و ... . بدیهی است که نبود حداقل یک ویزای معتبر در سوابق سفر 3 سال اخیر، بزرگترین مانع در دریافت ویزای توریستی کانادا خواهد بود. شرکت خدمات مسافرتی این نوید را به شما میدهد که برای سفر به اروپا در جهت افزایش اعتبار پاسپورت و تکمیل سوابق سفر در کنار شما خواهد بود. این دسته از متقاضیان میتوانند از بسته های سفر متنوع این شرکت به مقاصد و شهرهای مختلف اروپا همچون اتریش، هلند، جمهوری چک، فرانسه و ... بهره مند شوند.
فرایند اخذ ویزای کانادا
  • تقاضای دعوتنامه از کانادا
  • اقدام به ترجمه مدارکی که نیاز به ترجمه دارند
  • تکمیل سایر مدارک و فرمهای آنلاین سفارت
  • انجام واریزیهای سفارت بصورت آنلاین
  • سفر به استانبول جهت انگشت نگاری در دفتر شرکت VFS
  • دریافت جواب ویزا
  • پیکاپ ویزا
چرا تور کانادا
تور ارزان کانادا
می توان کانادا را سرزمین معماری های شگفت انگیز خواند. هر شهر با بنایی سحرانگیز به مانند نتی بر کلیدهای این پیانوی اصیل انگلیسی فرانسوی نشسته است و هزاران هزار موسیقی ناب را همگام با طنین جاذبه های سبز و سرد طبیعت این کشور نواخته و خالق اوج و فرودی عجیب از ورای برج های سربه فلک کشیده در امتداد آبشارهای خروشان شده است. هر لحظه با هویتی خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلی دوگانه از سختی سازه های سرد تا نرمی دریاچه های درخشان و از سکون برج های سر به فلک کشیده تا جنبش رودخانه های وحشی را در روح القا کرده و دفتر خاطراتتان را آکنده از لحظات شیرینی می سازد که زمانی تحققشان در رویا ممکن بود. به خواندن ادامه دهید تا سرّ جادوی این سرزمین را در پس قالبی چند گانه از مصنوعات بشری و طبیعتی بکر دریابید.
بازدید شهرهای دیدنی کانادا
سخت است در میان بادهای سرد و کولاک های زمستانه مردمی را دلگرم کردن و اینکه چگونه شهرهای این کشور در پس زمستان های سخت، هزاران گردشگر تور کانادا را شیفته خود ساخته اند همچون رازی سر به مهر بر ما پوشیده است. شاید این مردمش هستند که با خوی گرم و مهمانوازیشان آغوش این سرزمین را بر بازدیدکنندگان باز نگاه داشته اند. اگرچه پاسخ قطعی به این سوال وجود ندارد، نمی توان منکر زیبایی معصومانه طبیعت شهرهای این کشور پهناور شد. هر شهر در لوای جغرافیا و عارضه های طبیعی هویت و اعتباری خاص یافته است و در این میان تورنتو (Toronto، استان انتاریو) به عنوان بزرگترین و پرشورترین شهر کانادا که گاه با پایتخت آن اشتباه گرفته می شود، مونترال (Montreal، استان کبک) به عنوان پایخت فرهنگی آن با حال و هوای اروپایی و آزادیخواهش و ونکوور (Vancouver، استان بریتیش کلمبیا) با جلوه ای کارت پستالی، اقلیمی معتدل و بهاری زودرس از شاخص ترین ها محسوب می شوند. در انتها اگر مجال رهایی از تب کلانشهرها را یافتید بد نیست که نظری هم به سکونتگاه های کوچکتر بیاندازید، شاید بازدید از آن ها تجربه ای بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچیل این شهر کوچک برفی که حیات وحش قطب را از ورای شیشه تلویزیون بیرون کشیده و آن را در قالب واقعیتی شگفت انگیز آشکار می سازد یکی از پر طرفدارترین این سکونتگاه هاست.
بازدید از سازه های شاخص کانادا
برج های استوار با کمترین درصد خطا در وقارشان و پل های مستحکم که چون ماری سنگی در دل طبیعت خزیده اند، ترس، شگفتی و لذت را در قالبی منحصربفرد به روح تزریق خواهند کرد. حرکت بر لبه های برج سی ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگی در میان ابرها و صرف وعده ای دل انگیز در رستوران گردان آن، برج اسکایلان (Skylon Tower، انتاریو) که فرصت تأمل بر شکوه آبشارهای نیاگارا بدست می دهد و پل کاپیلانو (Capilano Suspension Bridge، ونکوور) که با پیچ و تابی موزون گردشگران تور کانادا را به میان خلوت درختان همیشه بهار راه خواهد داد از شاخص ترین ها به شمار می روند.
خرید بلیط هواپیما لحظه آخری
تور دقیقه نودی یا آنطور که بیشتر به گوش می خورد عنوان تورهای لحظه آخری است که پدیده ای پرطرفدار و البته پر از چالش برای آنها که مسافرانی که به دنبال سفرهایی با تخفیف های باورنکردنی هستند می باشد و اینکه کلی سوال در این خصوص پیش می آید و اولین سوالی که ذهنتان را مشغول کرده این است که آیا این نوع تورها اصلا قابل اطمینان هستند ؟ دومین سوال که بسیار هم مهم است آیا در ازای این هزینه کم شده ، ارائه سرویس ها و خدمات نیز کمتر خواهند شد ؟ و سومین سوال اینکه این تورها دقیقا چه تفاوتی با بقیه تورها دارند ؟
در اینجا به شما خواهیم گفت ، تورهای لحظه آخری به توری گفته میشوند که دقیقا در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ امکان پذیر بودن ثبت نام برای آن تور قرار بگیرد و در ضمن ظرفیت تور تکمیل نشده باشد ، بنابراین آژانس های مسافرتی و هتل ها در وحله اول با کم کردن سود و در وحله دوم با پذیرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهایی برای فروش و خالی نماندن ظرفیت مابقی خود می کنند و توجه داشته باشید که این فاصله زمانی معمولا بین 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور برای مقاصد داخلی می باشد.
مهم است بدانید که آژانس های مسافرتی معتبر اغلب به میزان قابل توجه و بالایی بلیط هواپیما برای مقصدی معین و در زمانی معین را خریداری می کنند و در صورتی که با فرارسیدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرین به حد نصاب نرسیده باشد ، آژانس مجبور می شود با صندلی های خالی و بلیط هایی که فروش نرفته کاری کند که ضرر نکند و در نهایت برنامه خود را با هواپیمایی که چارتر کرده به سرانجام می رساند و در ضمن دانستن این نکته ضروری است که این آفرها تنها برای مقاصدی که چارتر شده اند و عدم تکمیل ظرفیت آن باعث ایجاد ضرر مالی سنگینی برای آژانس مورد نظر خواهد شد، پیش می آید و اینکه در هیچ صورتی برای مقصدی کم مسافر آفر و تخفیفی صورت نمی گیرد .
بلیط ارزان
بلیط هواپیما
تور کانادا
قیمت تور کانادا
قیمت تور اروپا
تور اروپا
تور اروپا نوروز98
تور ترکیه
تور تایلند
رزرو هتل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.